marți, 10 martie 2009

Jurnal de ski - Kaprun + Zell am See

Luni 9 Martie (ieri) - prima zi

Ieri tocmai am descoperit ca mi-am uitat claparii undeva in strada inainte sa plec din Cluj. Purced la cautat de clapari pe la magazinele din Kaprun. Gasesc ceva de calitate doar la 350 de euro - prea scump, asa ca ma hotarasc sa inchiriez acelasi model pe 5 zile - 53 de euro. Ne hotaram ca azi vom urca pe Ghetarul Kitzsteinhorn. Ski-pass-ul costa 167 EURO pe 5 zile + 2 EURO garantie pentru cardul ce plastic.

Ajungem pe ghetar si acolo surpriza: ninge, bate vantul destul de serios si e si cam ceatza. Rezultatul: nu vezi nimic, skiezi ca orbul. Singura optiune e sa te lasi pe cozi si sa te astepti la cate un hop in orice moment. A fost o zi proasta pentru ski, foarte solicitanta fizic, dar macar zapada a fost din belsug. Nici macar nu am facut poze. Pe asa vreme nici macar nu am scos aparatul din rucsac. Ne hotaram ca daca o sa fie la fel de nasol si maine o sa mergem la Zell am See.

Marti 10 Martie - a doua zi de ski
De dimineata se vede ceata pe Kitzsteinhorn, asa ca ne hotaram sa mergem la Zell am See pe Schmittenhohe. Zis si facut: luam autobuzul, ajungem la destinatie si acolo surpriza: o coada imensa la telecabina. A doua surpriza: lumea e cat se poate de civilizata si merge repede. Ajungem sus. Avem parte de putina ceata si zapada pentru inceput dar in jumatate de ora iasa soarele si ne bucuram de o zi superba de skiat. Partiile de aici par mult mai pitoresti, este si putina padure (altitudine mult mai joasa de pe Kitzsteinhorn), partii mai multe, mai variate si pe toate gusturile. Am skiat pana aproape la 16.30.

Mai jos sunt ceva poze (facute din acelasi loc, dar in mai multe directii) si un filmulet (daca reusesc sa-l urc pe Youtube in seara asta):







Niciun comentariu: